Ćwiczenia powiększające członka

W sieci można znaleźć coraz więcej ćwiczeń powiększających penisa. Z ćwiczeniami może być różnie tak jak z ćwiczeniami mięśni innym przybywa szybciej innym mniej. Wszystko zależy od ciebie i z jakiego suplementu skorzystasz. Twój penis nie był nigdy ćwiczony więc jest slaby i wątły.

Rozgrzewka:

Rozgrzewka powinna być wykonywana na początku każdej sesji, ponieważ polepsza ona cyrkulację krwi. Weź prysznic i pozwól aby strumień ciepłej wody (nie gorąca) lał się bezpośrednio na penisa około 3 minuty. Gdy wyjdziesz przejdź od razu do treningu.
Metoda Jelq:
Jest to bardzo skuteczne ćwiczenie a dodatkowo stosując tabletki osiągniesz szybciej zadowalające rezultaty i znacznie szybciej.
  • Rozgrzej się dokładnie
  • Ręcznie doprowadź się do częściowej erekcji
  • Usiądź
  • Chwyć podstawę penisa prawą ręką (znak OK)
  • Powoli wykonuj ruchy dojenia w kierunku żołędzia
  • Lewą ręką wykonaj ruch od podstawy penisa
  • Prawa ręka schodzi z penisa i ćwiczenie zaczyna się ponownie
  • Po ćwiczeniu rozmasuj penisa

Kontrola wytrysku:

W ćwiczeniach kontrolujących wytrysk chodzi o wzmocnienie mięśni krzyżowo-guzicznych. Jeżeli mięśnie te są w doskonałej formie, mogą zwiększyć obwód penisa nawet o 2cm – jest to potwierdzone medycznie.
  • Rozgrzej się dokładnie
  • Ręcznie doprowadź się do erekcji
  • Usiądź wyprostowany
  • Napnij mięśnie PC tak by penis podskoczył
  • Utrzymaj napięcie przez 3-4 sek.
  • Zwolnij napięcie i rozluźnij się
  • Jest to jedno powtórzenie. Powtarzaj to  ćwiczenie codziennie po około  10 – 12 razy.

Przedstawione ćwiczenia wraz z tabletkami przedstawionymi w naszym blogu pomogą ci szybko powiększyć członka. Pamiętaj regularność jest najważniejsza i nie podawaj się zaraz na początku. Ćwicz regularnie!

Powiększ penisa